Шановні покупці!
У нашому магазині діють такі обов'язкові правила:
- При отриманні товару обов'язково перевіряйте цілісність упаковки, товар та зміст Вашого замовлення
- Якщо під час перевірки посилки Ви помітили механічні пошкодження, невідповідність товару за кольором, кількістю чи якістю, Вам необхідно обов'язково зв'язатися з нами за телефоном або месенджером або скласти акт про пошкодження товару в присутності співробітника пошти.
Ми здійснюємо обмін та повернення товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів»
- Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі проводиться перед відправкою, а Вами в момент отримання товару.
- При отриманні замовлення уважно оглядайте придбання у присутності співробітника "Нової Пошти" або кур'єра при адресній доставці. Якщо Вам не подобається зовнішній вигляд або товар не відповідає параметрам замовлення, Ви можете повернути товар, і ми його обов'язково замінимо.
- Претензії щодо зовнішнього вигляду, комплектації та працездатності приймаються лише у момент отримання товару.
Повернення та обмін можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем за наступних умов:
- товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем (подряпин, сколів, потертостей, плям тощо);
- товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
- збережено всі ярлики та заводське маркування;
- товар зберігає ТОВАРНИЙ ВИГЛЯД І СВОЇ споживчі властивості.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Повернення коштів займає до 7 робочих днів.
Зворотня доставка товарів здійснюється з рахунок покупця.